www.madametilda.pl
Obowiązuje od dnia 10.07.2016 r.
Sklep
Internetowy Madame Tilda działający pod adresem www.madametilda.pl
jest platformą prowadzoną przez firmę Madame Tilda z siedzibą w
Bydgoszczy (85-232) przy ul. Jackowskiego 10/9, NIP 967-007-86-35,
REGON 090000435 (dalej: Madame Tilda).
1. Postanowienia ogólne
a)
Regulamin określa warunki i zasady sprzedaży przez Madame Tilda
prowadzącą sprzedaż wyrobów artystycznych za pośrednictwem internetu –
poprzez witrynę znajdującą się pod adresem URL: www.madametilda.pl.
b)
Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem internetu w formie umowy
zawieranej na odległość, pomiędzy Kupującym, zwanym dalej Klientem, a
Sprzedającym, zwanym dalej Madame Tilda.
c)
Kupującym może być każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka
organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, posiadająca konto
poczty elektronicznej oraz posiadająca pełną zdolność do czynności
prawnych.
d) Klient zamawiający towar w sklepie internetowym Madame Tilda jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem.
e)
Podczas dokonywania zakupów w sklepie internetowym Klient potwierdza
fakt zapoznania się z niniejszym Regulaminem i potwierdza, że akceptuje
go w obowiązującej w dniu składania zamówienia formie.
2. Oferta sklepu
a) Zawartość sklepu internetowego Madame Tilda stanowi ofertę handlową w rozumieniu art. 543 Kodeksu cywilnego,
b)
Przedmiotem działalności sklepu internetowego www.madametilda.pl jest
sprzedaż wyrobów artystycznych, a także produkcja wyrobów artystycznych
na zamówienie.
c) Przedmiotem sprzedaży za
pośrednictwem internetu są produkty wymienione w ofertach
przedstawionych na stronach sklepu internetowego www.madametilda.pl w
chwili składania zamówienia, a także produkty zamówione indywidualnie
przez Klienta.
d) Madame Tilda prezentuje cyfrowe zdjęcia oferowanych wyrobów. Zdjęcia oferowanych wyrobów są autorstwa Madame Tilda.
e)
Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor,
proporcje, itd.) nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego
towaru w sklepie internetowym Madame Tilda. Powyższe postanowienie nie
dotyczy Klientów-Konsumentów.
3. Rejestracja Klienta
a) Z serwisu internetowego można korzystać wyłącznie w celu składania zamówień.
b)
Klient oświadcza, że podane przez niego dane takie jak imię i nazwisko,
adres e-mail, adres korespondencyjny i/lub inne niezbędne dane
kontaktowe są prawdziwe. Klient przyjmuje również do wiadomości fakt, że
Madame Tilda może skorzystać z tych danych, aby w razie potrzeby się z
nim skontaktować.
4. Składanie i realizacja zamówienia
a) Zamówienie w sklepie internetowym składa się za pomocą formularza dostępnego na witrynie www.madametilda.pl
b) Dodanie produktu do „koszyka” oraz naciśnięcie przycisku „realizuj zamówienie” oznacza złożenie zamówienia.
c)
Klient, składając zamówienie, zawiera umowę sprzedaży zamawianych
towarów z Madame Tilda. Klient otrzyma od Madame Tilda potwierdzenie
złożenia zamówienia w formie maila.
d) Umowę uważa
się zawartą z Klientem posiadającym status przedsiębiorcy (art. 43¹
k.c.), jeśli w ciągu 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia
Madame Tilda otrzyma zapłatę za zamówienie. Otrzymanie wpłaty za
zamówienie w ww. terminie jest warunkiem skutkującym przyjęcie
zamówienia do realizacji. Otrzymanie wpłaty za zamówienie w ww. terminie
jest warunkiem koniecznym dla powstania skutku rozporządzającego
zawartej umowy sprzedaży, tym samym powoduje ona wszczęcie procedury
dostarczenia wyrobu do Klienta.
e) Zakupiony towar
przez Klienta-Konsumenta (art. 22¹ k.c.) może zostać opłacony według
wyboru Klienta przelewem na konto bankowe lub przy wykorzystaniu opcji
„za pobraniem” . Przy dokonaniu dobrowolnego wyboru przez Konsumenta
sposobu zapłaty przelewem realizacja zamówienia (wysyłka) następuje
niezwłocznie po zaksięgowaniu wymaganej wpłaty na koncie bankowym.
f)
Wszystkie ceny podane na stronach sklepu internetowego są podawane w
polskich złotych (PLN) i są cenami brutto. Podane ceny wyrobów nie
zawierają kosztów dostawy.
g) Klienci dokonujący
zakupów w sklepie Madame Tilda wyrażają zgodę na wystawienie dokumentu
sprzedaży bez podpisu. Jako dowód sprzedaży wystawiany jest rachunek.
h)
Klient jest zobowiązany w momencie dostawy sprawdzić, czy do przesyłki
jest dołączony paragon. W przypadku stwierdzenia braku paragonu lub
faktury fakt ten należy niezwłocznie przekazać drogą e-mailową lub
korespondencją pocztową do Madame Tilda.
i) Dostawa
zamówionego towaru odbywa się przy wykorzystaniu Poczty Polskiej,
zarówno w Polsce, jak i za granicą. Zamówiony towar dostarczany jest
zgodnie z zasadami obowiązującymi w Poczcie Polskiej.
j) Koszty wysyłki towaru pokrywa Klient.
k)
Gdy w momencie odbierania przesyłki opakowanie nosi znamiona
uszkodzenia lub ingerencji w jej zawartość osób trzecich, należy odmówić
przyjęcia towaru i w obecności kuriera sporządzić protokół zgłoszenia
szkody oraz zgłosić ten fakt obsłudze sklepu. Niesporządzenie w ww.
trybie protokołu szkody może być podstawą do odmówienia przez Madame
Tilda przyjęcia zwrotu uszkodzonego towaru. Powyższe zastrzeżenie nie
dotyczy umowy zawartej z Klientem-Konsumentem.
l) W
przypadku, gdy Klient złoży zamówienie, a wykonanie umowy będzie
niemożliwie z uwagi na brak dostępności towaru, Madame Tilda poinformuje
Klienta w terminie 3 dni od dnia złożenia zamówienia o powyższym fakcie
i o jego przyczynach, a w razie dokonania przez Klienta zapłaty ceny
dokona zwrotu należności w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia.
5. Towary na zamówienie
a) Klient ma możliwość zamówienia w sklepie internetowym Madame Tilda produktu indywidualnego, na zamówienie.
b)
Klient, składając zamówienie na produkt indywidualny, korzystając z
dostępnego na stronie WWW formularza zamówienia, określa cechy
zamawianego produktu, w tym jego kolor, rozmiar, materiał, wzór,
kształt, oraz określa maksymalną cenę, za jaką chce dokonać zakupu.
c)
Madame Tilda na podstawie otrzymanego zamówienia dokonuje wyboru
właściwych materiałów. Klient ma prawo zgłoszenia mailem w terminie 3
dni od otrzymania projektu uwag, które Madame Tilda uwzględni w
produkcie końcowym.
d) Złożenie zamówienia, a tym
samym zawarcie Umowy ze Sprzedającym, przez Klienta następuje w momencie
przesłania na maila Madame Tilda akceptacji przedstawionego projektu
produktu i jego ceny.
e) Czas realizacji produktu
indywidualnego wynosi do 14 dni roboczych od dnia dokonania przez
Klienta zapłaty ceny przelewem bankowym na konto Madame Tilda, chyba że
Klient podał inną (dłuższą niż 14 dni) datę w formularzu zamówienia.
6. Reklamacje
a)
Wszystkie towary dostępne w sklepie Madame Tilda objęte są ustawową
odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową na warunkach
wynikających z Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
oraz o zmianie Kodeksu cywilnego oraz z innych właściwych ustaw.
b)
Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym Madame Tilda może być
reklamowana z zachowaniem terminów zgodnych z ustawą i warunków
reklamacji, jeśli posiada wady stanowiące o jej niezgodności z umową.
c) Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy Klienta, wypadków losowych i naturalnego zużycia.
d)
Sklep internetowy Madame Tilda nie ponosi odpowiedzialności za wady
towaru i prawo odstąpienia nie obowiązuje, gdy produkt dotknięty jest
uszkodzeniami mechanicznymi, które nie zostały zgłoszone przewoźnikowi
przy odbiorze przesyłki. Powyższe nie dotyczy umów zawieranych z
Klientami-Konsumentami.
e) Podstawą przyjęcia
reklamacji jest w szczególności dowód zakupu towaru (np. rachunek). Do
odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu towaru lub w inny sposób
udokumentować dokonanie zakupu oraz czytelnie wypełniony formularz
reklamacyjny.
f) Reklamacja zostanie rozpatrzona w
ciągu 14 dni i Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu
reklamacji za pośrednictwem e-maila.
g) W przypadku
pozytywnego rozpatrzenia złożonej reklamacji Madame Tilda wyśle do
Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy), a gdy okaże się
to niemożliwe, zwróci niezwłocznie pełną zapłaconą przez Klienta kwotę.
h) W przypadku nieuznania roszczenia reklamacyjnego towar zostanie niezwłocznie odesłany wraz z pismem odmownym do Klienta.
7. Odstąpienie od Umowy/Wymiana
a)
Klient-Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej za pośrednictwem
sklepu internetowego Madame Tilda bez podania jakichkolwiek przyczyn
poprzez oświadczenie o odstąpieniu od umowy, złożone w terminie 10 dni
liczonych od daty otrzymania zamówienia.
b) Zwracany towar winien być zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego używania rzeczy.
c) Podstawą przyjęcia zwrotu jest w szczególności dowód zakupu towaru (np. rachunek, dowód zapłaty za towar).
d) Do każdego zwracanego towaru powinno zostać dołączone oświadczenie odstąpienia od umowy .
e) Wszelkie zwroty powinny być wysyłane na adres: Madame Tilda, ul. Jackowskiego 10/9, 85-232 Bydgoszcz.
f) W przypadku zwrotu/wymiany produktów koszty wysyłki pokrywa Klient.
g) Rezygnacji można dokonać z całości zamówienia lub z jego części.
h)
Sklep internetowy Madame Tilda zwraca Klientowi należność (kwota równa
cenie zwracanego towaru widniejąca na dowodzie zakupu bez ewentualnych
kosztów transportu) za odesłany towar w ciągu 10 dni, licząc od dnia
odebrania odesłanej przesyłki.
i) Zapisy postanowień
niniejszego punktu lit. a do i nie mają zastosowania do produktów
indywidualnych określonych w pkt. 5 niniejszego Regulaminu. (świadczeń o
właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego
zamówieniu).
8. Prawa autorskie
a)
Wszystkie informacje umieszczone na stronie sklepu internetowego Madame
Tilda, w tym w szczególności projekty sprzedawanych przedmiotów,
zdjęcia przedmiotów i układ serwisu, stanowią utwory w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 2 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach
pokrewnych. Prawa autorskie do tych utworów należą do Madame Tilda lub
podmiotów, z którymi zawarł on stosowne umowy.
b) Klient może korzystać z danych umieszczonych w serwisie wyłącznie w granicach dozwolonego użytku prywatnego.
c)
Korzystanie z danych zawartych w serwisie w zakresie wykraczającym poza
dozwolony użytek prywatny wymaga uzyskania uprzedniej zgody Madame
Tilda.
9. Postanowienia końcowe
a) Madame Tilda nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z błędnego wykorzystywania przez Klienta oferowanych produktów.
b) W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
c)
Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych w
wykonywaniem umów zawartych na podstawie niniejszego Regulaminu jest
właściwy rzeczowo sąd według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
d) Niniejszy Regulamin stanowi integralną część umów zawieranych za pośrednictwem serwisu.
e)
Wszelkie zmiany Regulaminu wymagają akceptacji przez obie strony, co
oznacza, iż zmieniony Regulamin obowiązuje Klientów od momentu jego
ogłoszenia na stronie sklepu internetowego Madame Tilda i dotyczy
jedynie umów zawieranych po dacie dokonania zmiany Regulaminu.