Madame Tilda

REGULAMIN SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ SKLEPU

www.madametilda.pl
Obowiązuje od dnia 10.07.2016 r.
Sklep Internetowy Madame Tilda działający pod adresem  www.madametilda.pl  jest platformą prowadzoną przez firmę  Madame Tilda z siedzibą w Bydgoszczy (85-232) przy ul. Jackowskiego 10/9,  NIP 967-007-86-35, REGON 090000435 (dalej: Madame Tilda).
 
1.    Postanowienia ogólne
a) Regulamin określa warunki i zasady sprzedaży przez Madame Tilda prowadzącą sprzedaż wyrobów artystycznych za pośrednictwem internetu – poprzez witrynę znajdującą się pod adresem URL: www.madametilda.pl.
b) Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem internetu w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy Kupującym, zwanym dalej Klientem, a Sprzedającym, zwanym dalej Madame Tilda.
c) Kupującym może być każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, posiadająca konto poczty elektronicznej oraz posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
d) Klient zamawiający towar w sklepie internetowym Madame Tilda jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem.
e) Podczas dokonywania zakupów w sklepie internetowym Klient potwierdza fakt zapoznania się z niniejszym Regulaminem i potwierdza, że akceptuje go w obowiązującej w dniu składania zamówienia formie.

2.    Oferta sklepu
a) Zawartość sklepu internetowego Madame Tilda stanowi ofertę handlową w rozumieniu art. 543 Kodeksu cywilnego,
b) Przedmiotem działalności sklepu internetowego www.madametilda.pl jest sprzedaż wyrobów artystycznych, a także produkcja wyrobów artystycznych na zamówienie.
c) Przedmiotem sprzedaży za pośrednictwem internetu są produkty wymienione w ofertach przedstawionych na stronach sklepu internetowego www.madametilda.pl w chwili składania zamówienia, a także produkty zamówione indywidualnie przez Klienta.
d) Madame Tilda prezentuje cyfrowe zdjęcia oferowanych wyrobów. Zdjęcia oferowanych wyrobów są autorstwa Madame Tilda.
e) Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje, itd.) nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru w sklepie internetowym Madame Tilda. Powyższe postanowienie nie dotyczy Klientów-Konsumentów.
 
3.    Rejestracja Klienta
a) Z serwisu internetowego można korzystać wyłącznie w celu składania zamówień.
b) Klient oświadcza, że podane przez niego dane takie jak imię i nazwisko, adres e-mail, adres korespondencyjny i/lub inne niezbędne dane kontaktowe są prawdziwe. Klient przyjmuje również do wiadomości fakt, że Madame Tilda może skorzystać z tych danych, aby w razie potrzeby się z nim skontaktować.

4.    Składanie i realizacja zamówienia
a) Zamówienie w sklepie internetowym składa się za pomocą formularza dostępnego na witrynie www.madametilda.pl
b) Dodanie produktu do „koszyka” oraz naciśnięcie przycisku „realizuj zamówienie” oznacza złożenie zamówienia.
c) Klient, składając zamówienie, zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów z Madame Tilda. Klient otrzyma od Madame Tilda potwierdzenie złożenia zamówienia w formie maila.
d) Umowę uważa się zawartą z Klientem posiadającym status przedsiębiorcy (art. 43¹ k.c.), jeśli w ciągu 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia Madame Tilda otrzyma zapłatę za zamówienie. Otrzymanie wpłaty za zamówienie w ww. terminie jest warunkiem skutkującym przyjęcie zamówienia do realizacji. Otrzymanie wpłaty za zamówienie w ww. terminie jest warunkiem koniecznym dla powstania skutku rozporządzającego zawartej umowy sprzedaży, tym samym powoduje ona wszczęcie procedury dostarczenia wyrobu do Klienta.
e) Zakupiony towar przez Klienta-Konsumenta (art. 22¹ k.c.) może zostać opłacony według wyboru Klienta przelewem na konto bankowe lub przy wykorzystaniu opcji „za pobraniem” . Przy dokonaniu dobrowolnego wyboru przez Konsumenta sposobu zapłaty przelewem realizacja zamówienia (wysyłka) następuje niezwłocznie po zaksięgowaniu wymaganej wpłaty na koncie bankowym.
f) Wszystkie ceny podane na stronach sklepu internetowego są podawane w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto. Podane ceny wyrobów nie zawierają kosztów dostawy.
g) Klienci dokonujący zakupów w sklepie Madame Tilda wyrażają zgodę na wystawienie dokumentu sprzedaży bez podpisu. Jako dowód sprzedaży wystawiany jest rachunek.
h) Klient jest zobowiązany w momencie dostawy sprawdzić, czy do przesyłki jest dołączony paragon. W przypadku stwierdzenia braku paragonu lub faktury fakt ten należy niezwłocznie przekazać drogą e-mailową lub korespondencją pocztową do Madame Tilda.
i) Dostawa zamówionego towaru odbywa się przy wykorzystaniu Poczty Polskiej, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Zamówiony towar dostarczany jest zgodnie z zasadami obowiązującymi w Poczcie Polskiej.
j) Koszty wysyłki towaru pokrywa Klient.
k) Gdy w momencie odbierania przesyłki opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub ingerencji w jej zawartość osób trzecich, należy odmówić przyjęcia towaru i w obecności kuriera sporządzić protokół zgłoszenia szkody oraz zgłosić ten fakt obsłudze sklepu. Niesporządzenie w ww. trybie protokołu szkody może być podstawą do odmówienia przez Madame Tilda przyjęcia zwrotu uszkodzonego towaru. Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy umowy zawartej z Klientem-Konsumentem.
l) W przypadku, gdy Klient złoży zamówienie, a wykonanie umowy będzie niemożliwie z uwagi na brak dostępności towaru, Madame Tilda poinformuje Klienta w terminie 3 dni od dnia złożenia zamówienia o powyższym fakcie i o jego przyczynach, a w razie dokonania przez Klienta zapłaty ceny dokona zwrotu należności w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia.
 
5.    Towary na zamówienie
a) Klient ma możliwość zamówienia w sklepie internetowym Madame Tilda produktu indywidualnego, na zamówienie.
b) Klient, składając zamówienie na produkt indywidualny, korzystając z dostępnego na stronie WWW formularza zamówienia, określa cechy zamawianego produktu, w tym jego kolor, rozmiar, materiał, wzór, kształt, oraz określa maksymalną cenę, za jaką chce dokonać zakupu.
c) Madame Tilda na podstawie otrzymanego zamówienia dokonuje wyboru właściwych materiałów. Klient ma prawo zgłoszenia mailem w terminie 3 dni od otrzymania projektu uwag, które Madame Tilda uwzględni w produkcie końcowym.
d) Złożenie zamówienia, a tym samym zawarcie Umowy ze Sprzedającym, przez Klienta następuje w momencie przesłania na maila Madame Tilda akceptacji przedstawionego projektu produktu i jego ceny.
e) Czas realizacji produktu indywidualnego wynosi do 14 dni roboczych od dnia dokonania przez Klienta zapłaty ceny przelewem bankowym na konto Madame Tilda, chyba że Klient podał inną (dłuższą niż 14 dni) datę w formularzu zamówienia.
 
6.    Reklamacje
a) Wszystkie towary dostępne w sklepie Madame Tilda objęte są ustawową odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową na warunkach wynikających z Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego oraz z innych właściwych ustaw.
b) Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym Madame Tilda może być reklamowana z zachowaniem terminów zgodnych z ustawą i warunków reklamacji, jeśli posiada wady stanowiące o jej niezgodności z umową.
c) Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy Klienta, wypadków losowych i naturalnego zużycia.
d) Sklep internetowy Madame Tilda nie ponosi odpowiedzialności za wady towaru i prawo odstąpienia nie obowiązuje, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi, które nie zostały zgłoszone przewoźnikowi przy odbiorze przesyłki. Powyższe nie dotyczy umów zawieranych z Klientami-Konsumentami.
e) Podstawą przyjęcia reklamacji jest w szczególności  dowód zakupu towaru (np. rachunek). Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu towaru lub w inny sposób udokumentować dokonanie zakupu oraz czytelnie wypełniony formularz reklamacyjny.
f) Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni i Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem e-maila.
g) W przypadku pozytywnego rozpatrzenia złożonej reklamacji Madame Tilda wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy), a gdy okaże się to niemożliwe, zwróci niezwłocznie pełną zapłaconą przez Klienta kwotę.
h) W przypadku nieuznania roszczenia reklamacyjnego towar zostanie niezwłocznie odesłany wraz z pismem odmownym  do Klienta.
 
7.    Odstąpienie od Umowy/Wymiana
a) Klient-Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej za pośrednictwem sklepu internetowego Madame Tilda bez podania jakichkolwiek przyczyn poprzez oświadczenie o odstąpieniu od umowy, złożone w terminie 10 dni liczonych od daty otrzymania zamówienia.
b) Zwracany towar winien być zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego używania rzeczy.
c) Podstawą przyjęcia zwrotu jest w szczególności dowód zakupu towaru (np. rachunek, dowód zapłaty za towar).
d) Do każdego zwracanego towaru powinno zostać dołączone oświadczenie odstąpienia od umowy .
e) Wszelkie zwroty powinny być wysyłane na adres: Madame Tilda, ul. Jackowskiego 10/9, 85-232 Bydgoszcz.
f) W przypadku zwrotu/wymiany produktów koszty wysyłki pokrywa Klient.
g) Rezygnacji można dokonać z całości zamówienia lub z jego części.
h) Sklep internetowy Madame Tilda zwraca Klientowi należność (kwota równa cenie zwracanego towaru widniejąca na dowodzie zakupu bez ewentualnych kosztów transportu) za odesłany towar w ciągu 10 dni, licząc od dnia odebrania odesłanej przesyłki.
i) Zapisy postanowień niniejszego punktu lit. a do i nie mają zastosowania do produktów indywidualnych określonych w pkt. 5 niniejszego Regulaminu. (świadczeń o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu).
 
8.    Prawa autorskie
a) Wszystkie informacje umieszczone na stronie sklepu internetowego Madame Tilda, w tym w szczególności projekty sprzedawanych przedmiotów, zdjęcia przedmiotów i układ serwisu, stanowią utwory w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.  Prawa autorskie do tych utworów należą do Madame Tilda lub podmiotów, z którymi zawarł on stosowne umowy.
b) Klient może korzystać z danych umieszczonych w serwisie wyłącznie w granicach dozwolonego użytku prywatnego.
c) Korzystanie z danych zawartych w serwisie w zakresie wykraczającym poza dozwolony użytek prywatny wymaga uzyskania uprzedniej zgody Madame Tilda.

9. Postanowienia końcowe
a) Madame Tilda nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z błędnego wykorzystywania przez Klienta oferowanych produktów.
b) W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
c) Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych w wykonywaniem umów zawartych na podstawie niniejszego Regulaminu jest właściwy rzeczowo sąd według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
d) Niniejszy Regulamin stanowi integralną część umów zawieranych za pośrednictwem serwisu.
e) Wszelkie zmiany Regulaminu wymagają akceptacji przez obie  strony, co oznacza, iż zmieniony Regulamin obowiązuje Klientów od momentu jego ogłoszenia na stronie sklepu internetowego Madame Tilda i dotyczy jedynie umów zawieranych po dacie dokonania zmiany Regulaminu.

Translate »